- Jouw voordelen als premium lid
- 10% korting op artikelen
- Expresverzending met prioriteit
- Gratis verzending
- Hulp & Contact
Help-onderwerpen
FAQ - Vaak gestelde vragen
- Hoe werkt het winkelmandjessysteem?
- Wanneer is mijn bestelling bindend?
- Hoe geef ik kortingen en cadeaubonnen op?
- Wat is de levertijd?
- Hoe kan ik de verzendstatus inzien?
- Hoe meld ik me voor de nieuwsbrief af of aan?
- Hoe veilig zijn mijn gegevens?
- Hoe ziet het retourproces er bij jullie uit?
- Wat moet ik doen als mijn bestelling onvolledig of beschadigd is?
- Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?
- Kunnen bedragen uit retouren of overschrijvingen worden verrekend?
- Ontvang ik een bevestiging van verzending en wie levert mijn pakket?
- Waarom heb ik geen factuur ontvangen?
- Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
- Wat is parfumdreams premium?
- Hoeveel kost een premium lidmaatschap?
- Hoe is de looptijd van het premium lidmaatschap van parfumdreams geregeld?
- Hoe word ik premium lid van parfumdreams?
- Wat doe ik als ik tijdens mijn aankoop van gedachten verander?
- Hoe worden de nieuwe prijzen met het lidmaatschap berekend?
- Hoe regel ik mijn toekomstige aankopen?
- Kan ik het premium lidmaatschap van parfumdreams weer ongedaan maken?
- Hoe kan ik mijn jaarlijkse lidmaatschap opzeggen?
- Staat uw vraag er niet bij of heeft u een ander probleem?
Hoe werkt het winkelmandjessysteem?
Geschikte producten gevonden of nog aan het snuffelen? Met de knop ‘‘In de winkelmand‘‘ kunt u de gewenste artikelen zonder verplichtingen in het winkelmandje leggen.
Via de knop ‘‘Naar de kassa gaan‘‘ gaat u naar uw persoonlijke winkelmandje, waar u alle informatie in één oogopslag vindt.
Daar kunt u zowel gekozen producten eenvoudig weer uit het winkelmandje verwijderen door te klikken op de knop ‘‘Wissen‘‘ of het aantal verhogen. Als u tevreden bent met de inhoud van het winkelmandje, gaat u via ‘‘Veilig naar de kassa‘‘ naar de eigenlijke bestelprocedure om de koop af te ronden.
Wanneer is mijn bestelling bindend?
In vier eenvoudige stappen naar een afgeronde bestelling. Wanneer u nog geen klantenaccount heeft, kunt u zich gratis bij ons registreren. Als u dit niet wilt, kunt u via een gastaccount bij ons uw bestelling doen. Zijn beide opties niet van toepassing, dan kunt u een kortere route via Amazon Pay of PayPal nemen naar het winkelmandje.
Heeft u alle gegevens ingevuld, de passende betaalmethode en verzendopties gekozen, dan geven we u in bestelstap 4 een overzicht van de bestelling weer. Via de knop ‘‘Kopen‘‘ wordt uw bestelling naar ons systeem overgedragen en daar voor u verwerkt. Tot deze laatste stap heeft u de mogelijkheid om het proces af te breken. Daarna staan onze collega's van de klantenservice voor u klaar om u te helpen als er iets niet goed gaat.
Hoe geef ik kortingen en cadeaubonnen op?
Hoewel we graag cadeaubonnen aannemen, zijn er twee plaatsen waar u deze kunt verzilveren. U vindt het invoerveld daarvoor in het winkelmandje en bij de afsluitende bevestiging van uw bestelling.
Controleer vóór het verzilveren de voorwaarden van de cadeaubon, zoals minimale bestelwaarde, geldigheid enz. Cadeaubonnen kunnen niet gecombineerd worden en een verzilvering achteraf is eveneens niet mogelijk. Als u vragen heeft of hulp nodig heeft, neemt u dan contact op met onze vriendelijke klantenservice.
Wat is de levertijd?
Als de producten op voorraad zijn, gaat het heel snel. De beschikbaarheid van de artikelen is heel eenvoudig aan de groene stip en de opmerking bij het artikel ‘‘Direct leverbaar‘‘ te herkennen. Dit kunt u onder de productvarianten vinden (bijv. 50 ml, 7 ampullen, enz.). Heeft u gekozen voor een dergelijk artikel, dan wordt deze over het algemeen binnen 48 uur verzonden. Voor de definitieve bevestiging van uw bestelling wordt u nogmaals geïnformeerd over de levertijd.
Heeft u dit gemist? Niet erg! Ook op de bestelbevestiging staat deze informatie.
Heeft u gekozen voor niet-leverbare artikelen, dan duurt het natuurlijk iets langer. Over het algemeen duurt het 3 tot 5 werkdagen voordat de bestelling kan worden verzonden. Als we ons niet aan die tijd kunnen houden, dan krijgt u een e-mail van ons. Bovendien kunt u zich altijd richten tot onze aardige en vriendelijke collega's van de klantenservice.
Hoe kan ik de verzendstatus inzien?
Niets is makkelijker! Als u een klantenaccount heeft, kunt u onder het menupunt ‘‘Overzicht‘‘ al uw bevestigde bestellingen en de verwerkingsstatus bekijken.
Met een klik op het factuurnummer krijgt u alle belangrijke gegevens te zien, zoals factuur- en leveradres, de artikelen die u heeft besteld en andere informatie.
Via een persoonlijke e-mail wordt u op de hoogte gesteld van de verzending van uw pakket. In de mail staat een track- en tracelink.
Hoe meld ik me voor de nieuwsbrief af of aan?
Er zijn drie eenvoudige mogelijkheden. U klikt op de knop ‘‘Newsletter abonneren‘‘ die op onze site staat. In uw klantenaccount ziet u onder ‘‘Overzicht‘‘ dezelfde knop als die op onze site staat. En tot slot kunt u zich af- of aanmelden via de altijd vriendelijke collega's van de klantenservice.
Hoe veilig zijn mijn gegevens?
We werken met de hoogste standaards en de nieuwste technologie. Bij ons zijn uw gegevens in veilige handen. Als onze belofte niet voldoende is, kunt u zich hier over het onderwerp gegevensbescherming inlezen.
Hoe ziet het retourproces er bij jullie uit?
Retourneren was nog nooit zo makkelijk! Heeft u een klantaccount? Meld u dan aan en download de retourbon. Heeft u geen klantaccount? Neem dan contact op met de klantenservice. We helpen u graag! U krijgt de retourbon dan gewoon per e-mail toegestuurd.
Al onze klanten kunnen hun artikelen natuurlijk gratis terugsturen. Alles wat binnen 14 dagen wordt teruggestuurd, nemen wij aan. Bovendien mag u ongebruikte artikelen in de originele verpakking tot 180 dagen na ontvangst naar ons terugsturen. Dat zorgt voor maximale veiligheid en daarmee voor een goed gevoel.
Heeft u de artikelen al betaald? We betalen het geld terug via dezelfde betaalmethode die u bij de aankoop heeft gebruikt. In dit geval wordt u hier met een e-mail van op de hoogte gesteld.
Wat moet ik doen als mijn bestelling onvolledig of beschadigd is?
Ook bij de meest ervaren verzendpartner gaat er weleens iets mis. We vragen u ons in dit geval te helpen. We raden u aan het pakket bij ontvangst samen met de pakketbezorger op zichtbare gebreken te controleren. Laat dit door de pakketbezorger noteren of neem het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en we zorgen ervoor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Als u pas bij het openen van het pakket ziet dat de bestelling onvolledig of beschadigd is, kunt u natuurlijk ook contact met ons opnemen. Voor ons is het in dit geval van groot belang dat u de schade binnen 7 dagen bij het plaatselijke postkantoor meldt. Alleen zo kunnen we voor een vlotte afhandeling zorgen. Meer informatie is te vinden op DHL.
Als u hulp nodig heeft, kunt u altijd persoonlijk contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?
Dat is vrij eenvoudig. Als uw bestelling is verwerkt, ontvangt u via e-mail een bevestiging. Vergeet niet in de map Ongewenste e-mail te kijken. Als u een klantaccount bij ons heeft, kunt u ook in uw account nog de bestelling en de status ervan controleren.
Kunt u deze informatie niet vinden? Geen enkel probleem! Bestel dan gewoon opnieuw. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u ondersteuning of hulp nodig heeft. Onze klantenservicemedewerkers helpen u graag.
Kunnen bedragen uit retouren of overschrijvingen worden verrekend?
Onze klantenservice kan veel voor u doen, maar dit is helaas niet mogelijk. Dat komt door de boekhoudkundige processen die hierbij komen kijken. Maar dit is heel eenvoudig op te lossen. U krijgt reeds betaalde bedragen na retournering of overschrijvingen via dezelfde betaalmethode terugbetaald die u bij de aankoop heeft gebruikt. Na elke aanpassing van een bestelling worden onze klanten hier via e-mail van op de hoogte gesteld. U kunt wachten tot het geld is terugbetaald en daarna gewoon weer een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.
Ontvang ik een bevestiging van verzending en wie levert mijn pakket?
Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvangt u van ons een e-mail. Daarin vindt u een link waarmee u uw zending kunt volgen. Hiermee kunt u altijd online de status van uw zending controleren. We werken samen met onze partner DHL. Als uw pakket is verzonden, wordt het binnen 3-4 dagen geleverd.
Waarom heb ik geen factuur ontvangen?
We willen zo min mogelijk hulpbronnen gebruiken om het milieu te beschermen. Om deze reden sturen we u alle belangrijke documenten digitaal toe. U ontvangt alles als pdf-bestand: de factuur, de pakbon en de retourbon. Controleer gewoon de bijlage bij uw e-mail.
Hiermee besparen we niet alleen een hele hoop papier, maar dragen we ook bij aan de duurzame bescherming van onze bossen. Klik op deze link als u meer wilt weten over wat we allemaal doen op het gebied van milieubescherming: Milieu. We hopen dat u hier begrip voor heeft.
Neem als u een document kwijt bent of opnieuw nodig heeft, contact op met onze collega's van de klantenservice.
Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Dat is een goede vraag. In de webshop staat bij elk artikel informatie over de beschikbaarheid die heel makkelijk te vinden is. Deze informatie vindt u onder de inhoud van het artikel dat u bekijkt. De groene stip dient hierbij als klein optisch hulpmiddel. Alles gezien? Dan kunt u ervan op aan dat het artikel binnen 3-4 werkdagen bij u wordt geleverd.
Bij artikelen waar dit niet bij staat, bedraagt de verwachte levertijd 7-10 werkdagen. Neem contact op met onze klantenservice als u precies wilt weten wanneer een artikel wordt geleverd.
Wat is parfumdreams premium?
Als premiumklant bij parfumdreams kun je genieten van de volgende voordelen:
- 10% korting op je bestelling, ook op al afgeprijsde artikelen
- Gratis verzending van alle bestellingen
- Verzending met prioriteit
- Exclusieve aanbiedingen via e-mail voor premium leden (dit zijn andere e-mails dan voor de nieuwsbrief)
TER INFO: premium leden worden NIET automatisch aangemeld voor de nieuwsbrief van parfumdreams.
Zodra je ons premium lidmaatschap hebt genomen, kun je direct van alle voordelen profiteren. Let wel op dat je altijd van tevoren op je klantaccount moet inloggen om gebruik te kunnen maken van je voordelen. Het is in dit geval niet mogelijk om als gast te bestellen, omdat restitutie achteraf niet mogelijk is. Ook een restitutie van bestellingen die al zijn geplaatst voorafgaand aan het nemen van een premium lidmaatschap is niet mogelijk.
Hoeveel kost een premium lidmaatschap?
De kosten van een premium lidmaatschap van parfumdreams bedragen:
€ 9,99 voor 12 maanden
Hoe is de looptijd van het premium lidmaatschap van parfumdreams geregeld?
Bij parfumdreams gaat het premium lidmaatschap op de dag van je aanmelding in voor een periode van 12 maanden.
Het lidmaatschap kun je op elk gewenst moment via je klantaccount opzeggen. Als je besluit om op te zeggen, dan kun je van alle voordelen van het lidmaatschap blijven profiteren totdat de looptijd van een jaar voorbij is.
Als je het lidmaatschap niet opzegt, wordt dit automatisch met 12 maanden verlengd tegen dezelfde jaarlijkse bijdrage.
Hoe word ik premium lid van parfumdreams?
Je kunt premium lid worden van parfumdreams door het lidmaatschap afzonderlijk af te sluiten of door het aan je bestelling toe te voegen, waarbij je gebruikmaakt van een van de volgende drie methoden:
- Door bij je bestelling in het winkelmandje 'Premium' te selecteren.
- Of door rechtsboven op de website van parfumdreams op de link 'Premium' te klikken en vervolgens de aanwijzingen van het pop-upvenster op te volgen.
- Of door het veld 'Premium' op de productpagina te selecteren.
Het premium lidmaatschap van parfumdreams wordt vervolgens aan je winkelmandje toegevoegd. De voordelen worden opnieuw getoond en je kunt besluiten of je je aankoop wilt afronden.
Let op: parfumdreams-premium is NIET geldig voor de aankoop van cadeaubonnen.
Wat doe ik als ik tijdens mijn aankoop van gedachten verander?
In het winkelmandje kun je zolang je op de pagina blijft het selectievakje naast het artikel 'Premium' aan- of uitvinken.
Als je je winkelmandje verlaat, maar hebt besloten om premium weer toe te voegen, moet je een van de stappen die in de vorige vraag is beschreven opnieuw uitvoeren.
Hoe worden de nieuwe prijzen met het lidmaatschap berekend?
Je kunt de nieuw berekende prijs ofwel in je winkelmandje ofwel op de productpagina raadplegen.
In je winkelmandje:
- De kosten voor het lidmaatschap van 12 maanden worden aan je eerste bestelling toegevoegd.
- Als je hebt gekozen voor het premium lidmaatschap, wordt de korting direct toegepast op de artikelen in het winkelmandje.
- Dan worden de nieuwe prijs van het product en het totaalbedrag van de bestelling weergegeven.
Op de productpagina
- Als je premium selecteert, wordt de korting op de artikelen toegepast en wordt de nieuwe prijs weergegeven.
Hoe regel ik mijn toekomstige aankopen?
Zodra je premium lid van parfumdreams bent, kun je voor je toekomstige aankopen direct profiteren van alle voordelen.
Let er wel op dat je altijd op je klantaccount moet inloggen om te zorgen dat je voordelen als lid op je bestellingen kunnen worden toegepast.
Als je niet op je klantaccount inlogt, is het niet mogelijk om een bestelling als gast te plaatsen en tegelijk van de voordelen van het premium lidmaatschap te profiteren. Als je een bestelling als gast hebt geplaatst, kan parfumdreams niet met terugwerkende kracht het bedrag restitueren. Verder is restitutie voor bestellingen die al voor activering van het lidmaatschap zijn geplaatst eveneens niet mogelijk.
Kan ik het premium lidmaatschap van parfumdreams weer ongedaan maken?
Je hebt de mogelijkheid om binnen 14 dagen na aankoop je lidmaatschap weer ongedaan te maken.
Als je bestelling nog niet is verzonden, dan annuleren wij de gehele bestelling in je klantaccount, inclusief de bijdrage voor het premium lidmaatschap.
Als je besluit om je lidmaatschap weer ongedaan te maken nadat de goederen al aan je zijn verzonden, moet je de gehele bestelling naar ons retourneren. Zodra we de goederen hebben ontvangen, wordt het totaalbedrag van de gehele bestelling inclusief de bijdrage van het premium lidmaatschap via jouw oorspronkelijke betaalmethode terugbetaald.
Nadat je een premium lidmaatschap hebt genomen, kun je dit op elk gewenst moment via je klantaccount opzeggen. Als je besluit om je lidmaatschap op te zeggen, profiteer je nog tot het einde van het lidmaatschap van alle voordelen ervan. Als je het lidmaatschap niet opzegt voor afloop van de termijn, wordt het automatisch met 12 maanden verlengd tegen dezelfde jaarlijkse bijdrage.
Hoe kan ik mijn jaarlijkse lidmaatschap opzeggen?
Je kunt je lidmaatschap heel eenvoudig opzeggen tot 14 dagen voor het einde van de looptijd van een jaar.
Log hiervoor gewoon in op je klantaccount en selecteer de categorie premium: je kunt je lidmaatschap dan automatisch opzeggen.
Vervolgens ontvang je via e-mail een bevestiging van je opzegging.
Staat uw vraag er niet bij of heeft u een ander probleem?
Onze klantenservice helpt je graag verder!